.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 درصد صادرات چمداني از گمرك آستارا

مدير امور گمركي گمركات ايران از صادرات 40 درصدي چمداني كشور از مبادي ورودي و خروجي گمركات آستارا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمدرضا نادري بعد از ظهر امروز در مراسم معرفي سرپرست جديد گمرك مرزي بندر آستارا به مسئوليت‌هاي گمرك مانند نظارت بر ورود و خروج كالا، ترانزيت، صادرات و خروج مسافر اشاره كرد.
وي اظهار داشت: همكاري دستگاه‌هاي ذيربط در اجراي بهتر فعاليت‌هاي گمرك به عنوان مرزبان اقتصادي كشور با توجه به وظايف و مسئوليت‌هاي سنگيني كه گمرك در مبادي ورودي و مرزهاي كشور به عهده دارد، ضروري است.
نادري با بيان اينكه گمرك با تلاش، همدلي و همكاري بيشتر بايد شرايط را به صورتي فراهم كند تا پيشروترين سازمان در خدمت‌رساني در كشور باشد، تصريح كرد: احترام به خدمت گيرندگان از مهم‌ترين و اصلي‌ترين اصول خدمتگزاري در گمرك جمهوري اسلامي ايران است.
مدير امور گمركي گمركات ايران به اهميت گمرك آستارا به عنوان يك گمرك هميشه فعال در حوزه صادرات چمداني و ترانزيت اشاره كرد و افزود: گمرك آستارا در حال حاضر رتبه نخست صادرات چمداني را در كشور دارد و 40 درصد از فعاليت‌هاي صادرات چمداني ايران از مبادي ورودي و خروجي اين گمرك انجام مي‌شود.
وي گمرك آستارا را بين گمركات كشور با توجه به تنوع فعاليت‌ها داراي موقعيت ممتاز مرزي و راهبردي دانست و خاطرنشان كرد: ظرفيت ويژه‌اي در گمرك بندر مرزي آستارا نهفته است و اين گمرك توانايي كسب رتبه نخست گمركات شمال كشور را دارد.
نادري راه‌اندازي بندر تجاري آستارا در افزايش حجم مبادلات كالا را اثرگذار خواند و بيان داشت: توسعه اقتصادي و مبادلات تجاري كشور با عملياتي شدن بندر تجاري، منطقه ويژه اقتصادي و راه‌آهن بين‌المللي آستارا و استقرار گمرك در اين حوزه‌ها افزايش چشمگيري مي‌يابد.
مدير امور گمركي گمركات ايران بر ارتقاي جايگاه گمرك تاكيد كرد و گفت: گمرك كشور با بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين قادر است بالاترين سطح خدمات و تسهيلات را به خدمت گيرندگان ارائه دهد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.